Pędzle Nanshy Onyx Collection

Witajcie!

już od dawna miałam zamiar napisać post o pędzlach, jednak jakoś nie mogłam się zebrać. W końcu przyszła ta chwila i oto jest! 

Pędzle Nanshy kupiłam w zestawie w Tk Maxx za niemalże połowę normalnej ceny! Byłam w szoku, ponieważ one kosztowały mnie  około 30 euro. Zestaw składał się z 12 pędzli, niestety 3 gdzieś mi się zawieruszyły i nie ma ich tu na zdjęciach. Jeden z nich był to pędzel dwukolorowy, do różu (ale go nie używałam), drugi pędzel do cieni i trzeci do ust. 
Chciałabym Wam opowiedzieć co nieco o tych pędzlach. Moim zdaniem warto jest poza kosmetykami, których używamy także o pędzlach trochę porozmawiać. 

Mam sporo pędzli jak na osobę, która się tylko interesuje makijażem i traktuje to jako hobby. Cały zestaw pędzli Nanshy, pędzli syntetycznych, to był strzał w 10. Dlaczego? A dlatego, że większość tych pędzli używam. I lubię.


Przede wszystkim pędzle Nanshy są pieknie wykonane, czarne mieniące się trzonki, srebrne elementy i piękne włosie. 
Pędzle do twarzy. W zestawie jest ich 5. Ja używam 4 z nich. Ten jeden, którego nie ma na zdjęciu jest taki dwukolorowy, niestety nie przepadam za takimi pędzlami więc od razu go gdzieś schowałam. 


Pędzle są miękkie, miłe w dotyku. Na twarzy bardzo przyjemne. Nie są one zbyt gęste, ale mi to akurat nie przeszkadza. Nie są także zbyt rzadkie. Mogły by być oczywiście trochę bardziej zbite, ale jest ok. 
Pędzel do pudru spełnia swoje zadanie, puder bardzo dobrze się rozprowadza za  pomocą tego pędzla. Następny do różu czy też do bronzera także jest fajnym pędzlem, nie robi plam, ładnie rozprowadza produkt na skórze. 
Pędzel do podkładu ja używam do różnych rzeczy typu rozprowadzanie maseczek na twarzy, rozprowadzanie podkładu ale jego wklepanie to już rzecz beauty blendera. 


Pędzle do oczu i ust. W zestawie było ich 7 z czego ja używam 5 z nich. Pędzel do ust sprawdzał się bardzo dobrze. Gdzieś niestety mi się zapodział. Pędzle do cieni są naprawdę bardzo miłe w dotyku. Na oku sprawdzają się dobrze. Miękkim, zbitym włosiem można nakładać zarówno bazę pod cienie jak i same cienie. Pędzle do rozcierania lub do crease też spełniają swoją funkcję. Oczywiście nie można za mocno przyciskać bo można sobie zrobić plamę. Ale to inna kwestia. 

Pędzel do eylinera nie jest zbyt dobry, nie używam go. Jest zbyt prosty, nie jest spiczasty, kreski malując nim wychodziłyby grube nienaturalne. 
Pędzel do brwi czy kresek jet dla mnie za miękki i za krótki, na upartego można by było go używać do malowania brwi, jakbym nie miała innego pędzelka to pewnie bym go używała. 

Te pędzle zabieram ze sobą zawsze w podróż. Sprawdzają się rewelacyjnie bo nie są długie,  łatwo się mieszczą w kosmetyczkę z innymi rzeczami. 


 Pędzle są dostępne na większości drogerii internetowych. Ten zestaw jak i w białych kolorach są nadal dostępne. Często w promocji. Cena regularna takiego zestawu to ok 270 zł. 

Zestawy są różne. Mogą być to same pędzle do twarzy i trochę się różnić od tego co ja posiadam. Tak samo zestawy do oczu posidają inne pędzle. 


Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Wam jakie to są pędzle. Nie ma sensu opisywać ich ponieważ zarówno w zestawach jak i osobno są trochę inne pędzle. A zastosowanie ich większość zna. 

Dajcie znać czy macie pędzle z Nanshy, a może macie godne polecenia?

Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger