KIKO haul kosmetyczny - wyprzedażowy

 Witajcie :)


już prawie po wyprzedażach (które sięgały do 70%) więc mogę się chwalić! Wszędzie widziałam te cudowne KIKO kosmetyki i widziałam jak duże są wyprzedaże. Zamówienie zrobiłam online i powiem Wam - nigdy więcej! Paczki zawsze idą z Włoch - wiadomo. Ale jeden cień się rozkruszył na amen....Kupiłam stacjonarnie drugi bo za niecałe 2 euro wysyłać mi się nie chciało a stacjonarnie nie mogli zrobić reklamacji z zamówienia online. Trudno. Mam nauczkę, ale i cudowne kosmetyki!


Na zdjęciu ukryły się dwa produkty w kosmetyczce. Kosmetyczka w rozmiarze medium. W środku znajdują się baza matująca pod podkład oraz krem CC. Niestety krem CC nie pasuje dla mojego koloru cery :(  Tusze w kolorach niebieski o raz fiolet. I tusz  Sommer 2.0 z najcieńszą szczoteczką jaką widziałam, a spisuje się rewelacyjnie zwłaszcza do dolnych rzęs.



KIKO potrafi, oj potrafi robić piękne opakowania. I kusi! Kusi aby tylko kupić. Nie mogłam się oprzeć temu opakowaniu różu! 


Sam róż jest idealny dla mnie na jesień i zimę, ale nie tylko. Jest to odcień Marsala. Trzy odcienie, można mieszać ze sobą, tworząc subtelny kolor. Obok uplasowały się cienie w paletce poczwórnej z serii Color Fever nr 100. Są to cienie mieniące się i na zdjęciu ciężko oddać ich efekt. 


Szminki błyszczące z dodatkiem koloru. Stawiamy na nawilżenie i kolor. Wybrałam 4 kolory. 802, 803, 813, 814. Dają piękny odcień na ustach. Jestem  nimi oczarowana. 



 Cienie pojedyncze są w stałej ofercie, były mocno przecenione więc wybrałam neutralne kolory. Szampański idealnie się nadaje do wewnętrznego kącika. 
Kredki do ust z edycji limitowanej Urban Scheen Gloss 2 i 4. 



 Na zdjęciach nie znalazł się spray czyszczący do pędzli, który zawieruszył się gdzieś, ale jest w stałym użytku i spisuje się dobrze. 

Dajcie znać czy lubicie kosmetyki KIKO? Czy macie swoich faworytów? Chętnie poczytam!

Pozdrawiam
Lena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger