InstaMix

Witajcie :) 

dawno nie było mixa z Instagramu więc postanowiłam wrzucić kilka zdjęć. Część pominęłam bo są to nieraz zdjęcia screeny o nowo pojawiającym się wpisie na blogu. 



Hybrydy Semilac nr 005 Berry nude oraz 037 Gold Disco. Gościły u mnie na paznokciach od końca roku 2014 do połowy stycznia 2015.


Moje ostatnie nabytki w postaci palet Zoevy, jedna z nich już została moją ulubienicą stycznia. A mianowicie Smoky.

 Czekoladki produkowane w Berlinie. Robione ręcznie, z najbardziej wyselekcjonowanych składników z całego świata - Bandy Brooks. Pyszne, a przy tym każda ma własny wzór. Można sobie je dobrać jak się chce. Do najtańszych niestety nie należą. Mnie przypadły one w formie prezentu.


Niby zwykła torba, na zakupy, ale jednak czasem wystarczy napis aby zmienić jej wygląd. Wykonana z porządnego materiału. Wytrzyma wiele. 


Zielona herbata z imbirem. Bardzo smaczna i do tego ekologiczna. Zdrowa!


Przyszedł czas i na pranie pędzli. Higiena i czystość przy makijażu to podstawa :) Inaczej nawet na samych sobie możemy doświadczyć nieprzyjemności na twarzy. 


Więcej zdjęć znajdziecie na moim Instagramie, na którego zapraszam jeśli jeszcze nie obserwujecie: swiatlenyblog

Pozdrawiam
Lena
           

7 komentarzy:

  1. o tak, higiena to podstawa! A kolor lakieru przepiękny. Szukam takiego w postaci niehybrydowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo masz pędzelków :) Ładne palety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zafundować kąpiel moim pędzlom. Przypomniałaś mi o tym ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. pranie pędzli i mnie niedługo czeka !

    OdpowiedzUsuń
  5. złotym kolorem na paznokciu przypomniałaś mi, że miałam zrobić porównanie dwóch złotych lakierów, ale oczywiście wypadło mi z głowy ;) Zoeva ma cudne paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O hybryda w odcieniu marsala chyba :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Wasze słowa są dla mnie ważne.
Jeśli macie jakieś pytania - piszcie pod postem, a odpowiem na każde.

Copyright © 2014 Świat Leny , Blogger